מתנה לפסח לעובדים

עשה רושם מתמשך על הלקוחות, הקולגות או העובדים שלך עם המתנות והסלים המשובחים שלנו. אנו מציעים מגוון פתרונות מתנה לעסק כדי להגביר את נאמנות העובדים.

בין אם זו המארחת

בן הזוג או החבר שלך, סלסלת מתנה מענגת תהיה מתנה מתאימה מאוד לחג הפסחא (במיוחד אם היא כוללת את מיטב ישראל). סל מתנות חלומות הפסחא כולל את כל מה שאבא צריך כדי לחגוג חג פסחא טעים ולהראות כמה אתה אוהב ומעריך את אבא. סל המתנות של ממתקים טריים לפסחא היא המתנה המושלמת לחג הפסחא כדי להביע כמה אמא באמת חשובה לך. הדרך המושלמת לקבל את פני אורחי חג הפסחא, להודות למארח, או לשלוח מתנת פסחא טעימה ליקירכם.

רעיון למתנה לפסח לעובדים הוא משחקי חשיבה מעץ, שאפשר למצוא בחנות סמאטווד במושב חגור.

פרחי פסחא הם מתנת פסחא נפוצה וקישוט הסדר פופולרי

בסדר פסח סביר להניח שתשתכר מכל היין שאנו שותים. כמובן, הבאת בקבוק יין נחשבת לאחת ממתנות הפסחא הטובות ביותר שתוכלו לתת למארחת/מארחת הפסחא שלכם. לפני שאתם מתחילים לשחק במא נשתנה ולהפחיד את הציפורים, תוכלו לרצות את חבריכם ומארחת הסדר המקסימה עם מתנת פסחא מתאימה.

AJudaica בטוח יהפוך את ערב הסדר שלך למגרה ומרומם. כדי להביא לכם מורשת עשירה של נוסטלגיה, אנו מציעים מגוון שלם של כלי פסח – כלים הקשורים לטקסי ערב הסדר.

במשך מאות שנים

חוקרים התווכחו על הפרטים והערך ההיסטורי של אירועים שהונצחו במהלך חג הפסח. אין שפה טובה יותר שתעזור לבטא את משמעותו של חג הפסח מאשר שפת האומנות, חג החוגג את מסעותיהם של אנשים ברחבי ארצות לא נודעות בחיפוש אחר חיים טובים יותר.

בשני הלילות הראשונים של פסח מתאספים משפחות וחברים לחגיגה דתית המכונה סדר החג

תאריך חג הפסח משתנה מדי שנה מכיוון שהתאריך אינו נקבע לפי הלוח הגרגוריאני, אלא לפי הלוח העברי המבוסס על הירח. חג הפסחא 2021 יחל מהשקיעה ב-27 במרץ 2021 ועד השקיעה ב-4 באפריל 2021.

לדוגמה, כלי הקרמיקה הארמנית ופריטי הפסחא שלנו עם מוטיבים ארמניים שומרים על צורתם ומתארים את מורשת העם הארמני והגירתו לישראל.

מכיוון שהעובדים שלך ו/או הבוס שלך אינם בני משפחה שמבטיחים לאהוב אותך ללא תנאי

לא משנה מה אתה נותן להם, כנראה שאתה לא יודע מספיק על אהבותיהם וחוסר האהבות של עמיתיך לעבודה לתת להם מתנה אישית מאוד, אבל C מצד שני, כרטיס מתנה עשוי להיראות גנרי מדי עבור האנשים שאתה מתקשר איתם מדי יום (אם כי אינך יכול לטעות במתן כרטיס מתנה נדיב לעובד במקום שאתה יודע שהוא אוהב ).