כיום, מאות חברות ומותגים מייצרים כיסויים לסמארטפונים. אחרי הכל, אתה יכול למכור כיסויים לטלפון באופן מקוון או לא מקוון, להתאים אותם אישית עם שירותי הדפסה לפי דרישה, ואפילו למכור מארזים מבלי לשבור את הכסף. אם אתה מוכר את כיסויי הטלפון האלה בחנות Shopify שלך, שירותי הדפסה לפי דרישה יכולים להשתלב עם חזית החנות המקוונת שלך, לדאוג למילוי הזמנות ולשירות לקוחות, כך שאתה רק צריך לדאוג לגבי המכירות.

אתה יכול גם ליצור תבניות עיצוב משלך בפוטושופ או ב-Photopea

ושירותי הדפסת תיקים לטלפונים רבים כגון CaseApp ו-Printful כוללים גם מחוללי תבניות למארזים לטלפון שבהם אתה יכול להשתמש. עם הדפסה על פי דרישה, תוכלו לבחור ספק שיוסיף את העיצובים שלו למארז הטלפון לפי בחירתכם, וחברות אלו יכינו עבורכם את החלקים.

כמו כן

אתה יכול לבחור בין שרוולי ניאופרן למחשב נייד, שרוולי עור למחשב נייד, שרוולים מותאמים אישית למחשב נייד עם כיסים או שרוולים מותאמים אישית למחשב נייד עם ידיות. שקיות לוגו מותאמות אישית מציעות התאמה אישית מלאה המתרחבת הן לעיצוב והן לגודל.

כיסויים דקים הם חלק מכיסויי הטלפון הזולים ביותר שתוכלו ליצור ולהתאים אישית עם עיצובים

במיוחד אם אתם רוצים להדפיס אותם לפי דרישה (עוד על כך בהמשך). כיסויים כבדים הם גדולים, מגושמים ואולי לא הכי אטרקטיביים מבחינת מראה, אבל הם בהחלט יגנו על הטלפון שלך מפני חבטות ונפילות בשוגג. בין אם אתם מחפשים הגנה יוצאת דופן, נרתיק אטרקטיבי לארנק או רק מעטפת דקה למניעת כתמים, אלו הם כיסויי האייפון הטובים ביותר שמצאנו.

תמצאו המון כיסויים דקים במיוחד

וכל אחד רוצה כמה שפחות מארזים לטלפון שלו. גם אם אינך רוצה להסתיר את העיצוב המפואר של הטלפון שלך, נרתיק או נרתיק טובים מגיעים רחוק. אם אתם מחפשים מארז הגון שלא הופך את הטלפון שלכם לכבד מדי, Spigen Rugged Armor הוא אופציה מצוינת. עבור רוב הטלפונים, תמצאו כיסויים כמו Liquid Crystal, Rugged Armor ו- Tough Armor.

Spigen מציעה קווים שונים של מארזים כגון Thin Fit

Rigged Armor, Ultra Hybrid S, Liquid Crystal, Slim Armor CS ו-Neo Hybrid SS הנבדלים זה מזה בעיצוב, בהגנה ובתכונות. בנוסף לכיסויי טלפון, Lifeproof, חברת בת של OtterBox, מייצרת מגיני מסך, תפסי חגורה, תושבות ואביזרים אחרים. OtterBox מייצרת כיסויים לא רק לסמארטפונים, אלא גם לטאבלטים ואביזרי גיימינג.

Poetic

הוא עוד יצרן כיסויי טלפון ידוע המציע מספר סוגי כיסויים עם הגנה מוצקה ואפשרויות פופולריות. מותג הכיסויים לבטיחות מלאה של הטלפון שלך הוא ללא ספק Otterbox. אם אתה קונה אפילו את המארז הפשוט ביותר ממותג טוב, הוא יספק הגנה ראויה לטלפון שלך.

מארזי Poetic רבים מגיעים עם מגן מסך מובנה כדי להבטיח שהמסך של הטלפון שלך מוגן היטב. למספר טווחי כיסויים של SUPCASE יש מגיני מסך מובנים שמגנים על חזית הטלפון הרבה יותר מהקצוות המוגבהים.

בהתאם לדגם המארז

כיסויי OtterBox Lifeproof יכולים גם להפוך את הטלפון שלך לעמיד למים ולעמיד בשלג. כל דבר, החל בעמידות החומרים והמים ועד לסרטון של כיסוי הטלפון שלך שעובר את מבחן הנפילה יכול להפוך את הכיסויים שלך לאטרקטיביים יותר עבור לקוחות פוטנציאליים מעבר לעיצוב שלהם. בעוד ששווקים כמו Etsy ואמזון הם מקומות טובים לרשום את כיסויי הטלפון שלך, אתה יכול גם לפתוח חנות מקוונת לבעלות על המותג שלך, להרחיב את מאמצי השיווק שלך ולבנות עסק לטווח ארוך. כיסויי הטלפון הממותגים שלנו הם בעיקר מגנים, אך יכולים לשמש גם כדי להתאים אישית את המכשיר שלך או לתמוך בהודעות השיווקיות שלך.

בנוסף להגנה פרואקטיבית על מכשירים

כיסויי הטלפון הממותגים המותאמים אישית שלנו הם אידיאליים למלא תפקיד תומך בשיווק ובתקשורת של העסק שלך. עם כיסויי הטלפון הממותגים האיכותיים והעמידים שלנו בשילוב עם אפשרויות התאמה אישית נרחבות, כיסויי הטלפון שלנו הם מתנות קידום מכירות מושלמות שהלקוחות שלך ייהנו ממנה לאורך זמן וייזכרו לך, הנותן. כיסויי טלפון מותאמים אישית, במיוחד, קל למצוא ופונים לאנשים שרוצים להכניס קצת יותר אישיות או פונקציונליות למכשיר אחד שהם לא יכולים לחיות בלעדיו.

ישנם סוגים רבים ושונים של תיקים עבור סוגים שונים של טלפונים

בנוסף לספינות הדגל הפופולריות, תמצאו כיסויים של Ringke עבור רוב המכשירים הבינוניים והבינוניים, כמו גם טלפונים של Xiaomi, Poco ויצרני OEM שיצרניות מארזים אחרות לא מכסות. נרתיקים של Ringke זמינים עבור כל הטלפונים הפופולריים מאפל, גוגל, סמסונג, שיאומי, OnePlus ועוד. Speck מייצרת נרתיקים כמעט לכל מכשירי אפל, מוצרי סמסונג פופולריים ומכשירים מסוימים של מותגים אחרים.
למידע נוסף בתחום של מארזים ממותגים לעסק ומארזים ממותגים מומלץ לגשת לאתר you-on.co.il

למידע מורחב בתחום של מוצרי פרסום לעסק ניתן לבדוק ב- you-on.co.il

The Speck Presidio Grip

הוא נרתיק המגן הטוב ביותר עבור מכשירי אייפון ישנים יותר כמו גם עבור SE. אנחנו אוהבים את זה שהוא זמין במגוון אפשרויות צבע, וגם אהבנו שהלחצנים של הטלפון נשארים נחמדים ומהירים לאורך כל הבדיקות שלנו. Speck מציעה גם כמה כיסויים ברורים נהדרים אם אתה רוצה להתהדר במראה הטלפון שלך עם Presidio Grip Clear ו-Presidio Stay Clear.

אם תתרחש נפילה מצערת

ה-Speck Presidio Grip יגן על הטלפון שלך כדי לעמוד בנפילות של עד 10 רגל, אבל שוב, שום מקרה אינו ערובה אמיתית. אם אתה נוטה להפיל את הטלפון שלך הרבה או פשוט לא רוצה להסתכן בכל הקשור לנזק, Smartish Gripzilla הוא הנרתיק המגן ביותר שאנו ממליצים עליו לאייפון 12. הנרתיק הפופולרי ביותר של Ringkes הוא נרתיק פוליקרבונט דק עם גב כיסוי. בשילוב עם פגוש TPU עבה שלא רק נראה ייחודי אלא גם מספק הגנה מצוינת לטלפון שלך.