אנשים רבים פנו להלבנת שיניים כדרך קלה לשיפור חיוכם ללא ניתוחים מסובכים באופן דרמטי. הוא מציע שיטה קלה ויעילה לשיפור החיוך שלך, אך הוא אינו זול ויכול להיות שיש לו תופעות לוואי חמורות.

אם אתה רוצה לשפר באופן דרמטי את החיוך שלך וזקוק לניתוחים ונהלים יקרים, הלבנת שיניים מציעה פיתרון פשוט ונוח. ניתן להאיר אותו בעזרת רופא שיניים מקצועי, שיננית, עוזר שיניים או אפילו רופא שיניים.

כשאתה מסתכל על תג המחיר

הלבנת שיניים מקצועית נראית כמו קפיצת עלות גדולה, אבל האם זה באמת שווה את זה? עם הבדל כל כך גדול במחיר, אולי זה לא נראה שווה להלביש את השיניים. אך האם עלויות הלבנת שיניים באמת שוות את זה, ואם כדאי לקבל אותן, כמה זה עולה? נראה כי עלות השיניים הלבנות בצורה מקצועית לוקחת קפיצה גדולה יותר מהעלות, אך מה עם היתרונות?
למידע נוסף אודות הלבנת שיניים כמה זה עולה מומלץ לבדוק כאן: beyondsmile.co.il

הדרך הטובה ביותר לקבל מושג כמה עולה הלבנת שיניים

היא ליצור קשר עם רופא השיניים המועדף עליך באתר. המחיר הממוצע של הלבנת שיניים במרפאה מתחיל ב -650 דולר לפגישה של שעה, בעלות כוללת של כ -1,000 דולר לכל תהליך ההלבנה. להלבנת שיניים במשרד, העלות הממוצעת של יום משרד היא 650 דולר, אך יכולה לעלות לכמעט 2,500 דולר ומעלה, תלוי באיכות הטיפול והיללה.

עלויות הלבנת שיניים מקצועיות משתנות בהתאם למרפאה ולמספר גורמים

לכן כדאי לבקש הצעה אצל יותר מרופא שיניים אחד. הלבנה מקצועית עשויה להשתנות בהתאם למספר הטיפולים הנדרש, איכות הטיפול ומערכת ההלבנה בה משתמשים. עלות הלבנת שיניים תלויה במידה רבה באיזו מרפאת שיניים אתם משתמשים ובאילו אפשרויות אתם משתמשים, כמו גם האם אתם מבצעים את הטיפול בבית או במשרד.

גורמים אחרים שעשויים למלא תפקיד בעלות הסופית של הלבנת שיניים כוללים את מספר ההליכים הנוספים שיש לבצע

באיזו תדירות מבצעים את ההליכים האלה ומבצעים אתכם וסוג הטכנולוגיה משמש לביצוע הלבנת שיניים. הצעד הראשון שלך יהיה לערוך ייעוץ שיניים עם מומחה להלבנת שיניים שיוכל להעריך את התאמתך לשן שבחרת – מולבן.

כמה הלבנת שיניים אתה יכול לצפות תלויה באופציה שתבחר

בין אם היא נעשית בבית או במשרד רופא השיניים שלך. בכדי לעזור לך לקבוע אם עלות הלבנת שיניים שווה את זה, התווינו את השיטות היעילות ביותר – הלבנת שיניים העומדות לרשותך, כולל ההליכים והעלויות הנלוות. העלות והזמן הסופי של הלבנת שיניים ישתנו בהתאם לסוג השיטה המולבנת שתבחר. למידע נוסף על הזמן ועלות צחצוח השיניים אצל רופא השיניים, כמה זמן לוקח לתוצאות להיות גלויות וכמה זה עולה לשן.

אם ביטוח השיניים שלך אינו מכסה הלבנת שיניים מקצועית

יתכן שתצטרך לערוך תוכנית תשלומים המתחשבת בעלות התהליך כולו. להלן רשימה של הליכי הלבנת שיניים בלייזר ועלותם המשוערת. אם אתם מודאגים מהעלות הגבוהה של טיפול זה או רוצים ללמוד עוד על הלבנת שיניים אצל רופא השיניים שלכם, אנא צרו קשר עם הצוות המקצועי שלנו ברופאי שיניים בצפון הוליווד לקבלת מידע נוסף. למד את כל מה שאתה צריך לדעת על כל האפשרויות להלבנת שיניים, מה הן עולות וכיצד להבהיר את הפנינים שלך בזול. השיטה החסכונית ביותר להלבנת שיניים לשיניים צהובות והשיטה ההיקרה ביותר להלבנת שיניים בעלות משוערת. עלות הלבנת שיניים אצל רופא השיניים נאמדת בכ- 650 $, אך יכולה לעלות לכמעט 1,000 $ ומעלה בהתאם למערכת ההלבנה בה משתמשים, תלוי במוצרים המשמשים. עבור דלפק עודף ממוצע – סט הספירה, עלות הזמן של הלבנת שיניים אורכת 1-2 חודשים ולמשרד רופאי שיניים הלבנה יכולה לעלות בין 500 $ ל 600 $, תלוי במערכת ההלבנה בה משתמשים וכמה זמן עובר. אם ברצונכם לחסוך מעצמכם את הטרחה בביצוע משימת ההלבנה בבית, ישנן דרכים רבות בהן תוכלו להקפיץ הלבנת שיניים בלייזר במשרד שניתן להקפיצן במחיר של עד 100 דולר או אפילו כמה מאות דולרים. אתה יכול גם לקחת ערכת הלבנה הביתה ולעשות זאת בעצמך עבור חלק קטן מהעלות, או אפילו פחות אם אתה עושה את זה בבית.

מחיר הלבנת שיניים יכול להשתנות ומחיר התהליך משתנה

אך ניתן להוציא פחות או יותר על הלבנת לייזר. כאשר רופא שיניים קוסמטי נותן לכם מחיר, תוכלו להתחיל לשאול האם הלבנת שיניים מקצועית באמת שווה את המחיר. הדרך הטובה ביותר לשמור על עלות הלבנת שיניים נמוכה היא להשתמש במשחת שיניים מולבנת ובשטיפה מולבנת.