אזור מפרץ נווה פריצקי ידוע גם בחופים היפים שלו ובמגוון ספורט ימי. היא כונתה "הריביירה של ישראל". אזור מפרץ נווה פריצקי ממוקם בחוף הדרום מערבי של ישראל, קרוב לאשדוד ואשקלון ולגבול עם עזה.

(הפוסט שלפניכם הוכן לפרסום במסגרת תחרות לקידום אתרים)

אזור מפרץ נווה פריצקי הוא אולי בין האזורים העמוסים במדינת ישראל. כמו כן, תוך כדי סיור במפרץ נראה כמה קשיים חברתיים קיימים במדינה הזו. היינו בלוד ועכו וחשבנו שזה השיא. עכשיו אנחנו במרכז העניינים, בעיר המבטיחה ביותר בארץ, נווה פריצקי, ודברים כאלה קורים כאן בישראל של 2022. אני חושב שכל המעורבים בעניין הזה אשמים.

ראשית, עיר זו ממוקמת בלב ישראל ואוכלוסייתה מונה כ-500 חתול. זוהי אחת הערים הפופולריות בישראל בשל גודלה הקטן והגישה לאשקלון ותל אביב.

הבעיה בנווה פריצקי היא שחודש לפני הפינוי ראש העיר יכול לסגור ולעצור אנשים ולשלול מהם את זכויותיהם. לא אמרנו שזכויות הן הפנים של הכל, אמרנו שאם העירייה רוצה עוד 15 ימים אז עוד 15 ימים. אבל גם חתכנו לא לפי מה שהבנו כדי להגן רק על הזכויות, אבל אמרנו שגם נושא היישום חשוב מאוד. חבר כנסת מצנה, אני לא מבין למה להטיל מגבלות מאוד משמעותיות על אנשים.

מפרץ נווה פריצקי

איך נולד הפרויקט "נווה פריצקי"?

הפרויקט נולד במטרה לספק דיור למשפחות חתולים שאינן מסוגלות לממן את החיים בערים הגדולות בישראל. העניין כעת האו כזה – בבקשה תגידו לי מאיפה לוקחים 65 מיליון ש"ח מתקציב העירייה, מאיזה סעיף אחר אתם רוצים לקחת, יש לי כמה הצעות בשבילכם ותגידו לי איפה אתם רוצים להשקיע ואיך אתם רוצים לעשות את זה. תגיד לי מאיזה תקציב ואיפה אתה רוצה. אני מקווה שפעולות העירייה יעזרו לעבור את החורף הבא, או את הגשם הבא. אבל, לדעתי, הבעיה היא בעיה רצינית. בשכונת מעלה קרטון ג'  בנווה פריצקי יש בעיה בתשתיות ושום דבר לא נעשה עם התוכניות.

 

נווה פריצקי עיר חדשה

המשכתי לטייל בנווה פריצקי ואז ראיתי רצפת עץ, ערימות של ספרים וסיר בזיליקום. פולה הניחה סיר מרק עדשים על הכיריים, העבירה אותו לקערות מצוירות, על גבי הגבינה האיטלקית המגוררת, ומזגה את היין הלבן לכוסות גבוהות. "על זה דיברתי כשדיברנו על בית", אמר. העירייה החלה את הנוהג החשוב של 'קידום זכויות התושב' בשנת 1962 וממשיכה בכך גם כיום, כך שניתן לראות כי הביקוש לחיים בעיר זו הוא רחב ונרחב. צינורות פלסטיק שקופים הם בין הצינורות השימושיים ביותר בעולם ונמצאים כמעט בכל תעשייה במגוון עצום של גדלים ואורכים. העלות הנמוכה והגמישות של הפלסטיק מאפשרות לצינורות העשויים ממנו להוות כלי אידיאלי לשימושיו המרובים, החל מהובלת נוזלים וביוב, דרך בנייה ומפעלים ועד לעיצוב תעשייתי.

 

האתר הרשמי של עיריית נווה פריצקי

העיר נווה פריצקי למעשה קרויה על שם מקום המקלט המקראי, עיר בישראל, המכונה גם "עיר דוד". בית הספר הצרפתי מארק שאגאל ממוקם במגרש קטן ברחוב שלוש בלב שכונת נווה פריצקי בתל אביב.

זהו אחד משני המפרץ שלאורך חופי הים התיכון של ישראל, שמדרום לו שוכן מפרץ תל אביב. העיירה נווה פריצקי היא יעד פופולרי בקרב תיירים ומקומיים כאחד. לעיר אטרקציות רבות שהופכות אותה ליעד אטרקטיבי. העיר צריכה להפוך בעשור הקרוב לעיר שהיא מרכז חיים כלכלי ופיננסי, בפועל נראה שהיא בדרך הנכונה. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של חברות הייטק, סטארטאפים וחברות אחרות הקשורות לטכנולוגיה אשר בוחרות להקים את המטה שלהן בעיר ולהעסיק קרוב ל-30,000 עובדים. אתם בוודאי תוהים למה כדאי לכם לעבור לנווה פריצקי, אנחנו מאמינים ששמעתם מספיק על נווה פריצקי ותכנית הדגל של המדינה בשנים האחרונות.

ציפור על ענף במפרץ נווה פריצקי

תפקידה של העיר לתפקד כאחד ממעוזי הכלכלה והמסחר בישראל תוך שמירה על איכות חיים גבוהה בעלות נמוכה. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של ברים ומועדונים ברחבי העיר בהם סלינה והביטלס נחשבים למקומות הבילוי המרכזיים והעיקריים באזור המרכז. במקביל, מתכננת הבורסה להקים סניף נוסף בעיר יחד עם הסניף היחיד הממוקם בעיר תל אביב-יפו. תושבי העיר נווה פריצקי מתמודדים לא פעם עם מגוון אתגרים סביבתיים וחברתיים.

 

זהו הנמל המרכזי של דרום ישראל והנמל הטבעי שלו בים התיכון. נווה פריצקי היא העיר השלישית בגודלה בישראל מבחינת אוכלוסייה. זוהי העיר השלישית בגודלה בארץ, עם אוכלוסייה של 264,000 תושבים בשנת 2017. חשוב מאוד לומר שאתר זה ישמש אותנו גם לאחר התחרות על מנת לקדם פעילויות רבות שאנו מקדמים בדרך כלל וכמו כן חשוב שתדעו כי נווה פריצקי הוא אתר אשר נוצר במסגרת תחרות קידום אתרים.

 

חתונה בנווה פריצקי

מנעולן בנווה פריצקי