לתוכנת ניהול המשימות יש תכונות כמו לוחות שנה מובנים ולוחות מחוונים של Kanban המסייעים למנהלים במשימות ביתר קלות מגיליונות אלקטרוניים ידניים. פלטפורמות ניהול עבודה כגון אסאנה וצוותי עבודה מקלות על תכנון יעדים ופרויקטים. להביא עזרה הוא ממשק פשוט וקל לשימוש שמקל על מה לעשות ולארגן הכל.

פתרונות רבים לניהול משימות בשוק מציעים גרסאות בחינם המאפשרות לחברות להשתמש בהן מבלי לבזבז הון

כלים לניהול משימות חינם מקבלים דירוג כולל של 4 מתוך 5 כוכבים מאלפי משתמשים. השתמש ב -17 מבין פתרונות ניהול המשימות הטובים ביותר הקיימים כיום לניהול משימות, רשימות ופרויקטים לטובת הצוות והעסק שלך.

תוכנת ניהול משימות

היא סוג של תוכנת ניהול פרויקטים המאפשרת למשתמשים לנהל, לשתף ולעקוב אחר פרויקטים ומשימות. מדריך זה יעזור לקונים פוטנציאליים בשוק לפתרון חדש לניהול משימות להבין תוכנה מסוג זה ולקבל החלטה מושכלת. מנהלי פרויקטים של עסקים קטנים משתמשים לעיתים קרובות בגיליונות אלקטרוניים כדי לעקוב אחר "משימות" של הצוותים שלהם אשר יכולים להיות תהליך מייגע וגוזל זמן עבור מנהלים וחברי צוות.

תוכנת ניהול משימות נוטה להכיל פחות תכונות מאשר פלטפורמות סטנדרטיות לניהול פרויקטים

המיקוד של כלים לניהול משימות הוא לרוב מכוון לביצוע ומתמקד בארגון ובניהול המשימות. תוכנת ניהול משימות נעדרת לעיתים קרובות את היכולת להתמודד עם משימות מורכבות, חישובי עלויות תקציב ועלויות רבות של צד שלישי עם אפליקציות אוטומציה כגון Hubstaff, Timer Tool, Zapier ועוד.
לעוד מידע בתחום של תוכנה לניהול משימות עובדים מומלץ לגשת לאתר fillva.com

מנהל משימות מספק תכונות המסייעות לך לעמוד בזמנים ולהבהיר את השלבים הבאים למשימה ספציפית

פרויקט יכול לרשום משימות ותלותיהן ולצרף אותן לאפליקציות טיימר של צד שלישי. להלן רשימה של תוכנות ניהול המשימות הטובות ביותר בשוק עבור אנשים וצוותים ותפקידיהם בהתאמה.

ישנם כלי תוכנה רבים לניהול משימות בודדות

החל מחליפות משרד ענן וכלים לניהול פרויקטים וכלה בתוכנות חשבונאות, אך יכול להיות קשה לנהל את כל המשימות השונות ברשימת המטלות שלך כאשר יש לך מספר לקוחות, מועדים וסדרי עדיפויות. ישנן מספר חבילות תוכנה לניהול משימות שמקלות עליך לארגן את עומס העבודה ואת זרימת העבודה שלך. כלי תוכנה אחרים נהדרים להתמקדות במשימה מסוימת, אך הם אינם הכלים הטובים ביותר לעבודה כסקירה כללית.

אסאנה

היא פלטפורמה שמתמקדת בה להפגיש בין תהליכי עבודה בדרך פשוטה וקלה להשלמת משימות. תוכנת תכנון משימות של Yallas היא כלי מעניין החורג ממפרט ההיצע שלה. זוהי תוכנה לניהול פרויקטים עבור צוותי שיווק, סוכנויות וקריאייטיבים המאפשרת להזמין שירותי שירותי משרד back office ושירותי שיווק כשתזדקק להם.

Hitask

היא פלטפורמת ניהול משימות שמקלה על הקמת פרויקטים חדשים, להקצות ולשתף משימות, להשתמש בספריות קבצים, לשתף לוחות שנה, לשלוח ולקבל התראות ולסנכרן תהליכי עבודה בין מכשירים. Hitask מאפשר לצרף קבצים ומשימות לפרויקטים, לנהל הרשאות ברמת המשתמש, ליצור משימות באמצעות דואר אלקטרוני, ליצור משימות משנה ולקבל סקירה מהירה של משימות בלוח מחוונים יחיד.

תכונה זו מבטיחה שלכל הלקוחות ומנהלי הפרויקטים תהיה אותה רמת מודעות ויכולים לפתור בעיות בזמן אמת

תוכנת ניהול צוות עוזרת לחסוך זמן על ידי תקשורת עם מספר חברי צוות, עובדי קבוצה אחת, מחלקות פרויקט וגורמים אחרים ותיוגם בתגובות על משימות, נושאים ופורומים.

ClickUp הוא הכלי הטוב ביותר בעולם לניהול פרויקטים המשמש חברות כגון Google Webflow. DragApp הוא פתרון דואר נכנס נפוץ עם תכונות רבות המסייעות לצוותים לנהל את כל זרימת העבודה שלהם.

ClickUp מכיל את כל התכונות הדרושות

כדי להגביר את הפרודוקטיביות שלך ולבצע משימות כמו סופר. Bitrix24 מציעה פלטפורמה שיתופית לניהול הפרויקטים שלך בעזרת פתרונות מתוחכמים כגון ניהול משימות, CRM ושיתוף פעולה בצוותים, רק כדי שם כמה. תוכנה לניהול פרויקטים ברמת הארגון כמו Clarizen מאפשרת לצוותים לעבור על ניהול משימות בסיסי ולבצע תהליכים אוטומטיים כדי לתמוך ביעדים ארגוניים גדולים יותר.

Quire

היא אפליקציית ניהול משימות ורשימות עטורת פרסים לשימוש אישי ועבודת צוות. היא קיבלה אינספור ביקורות חיוביות מבעלי עסקים והיא אחת מתוכנות ניהול המשימות המומלצות ביותר שיש. אם אתם מחפשים תוכנת ניהול משימות פשוטה עבור הצוות שלכם, תרצו לשתף את Clarizen, מכיוון שפונקציונליות הליבה סובבת סביב ניהול העבודה עבור החברה.

זו מערכת מסודרת לזיהוי

פיקוח וניהול העבודה שאתה והצוות שלך עושים יחד. זה מבטיח שאתה מסוגל לעקוב אחר משימות ומשימות משנה כדי שתוכל לעמוד במועדים שלך. זה מאפשר לך לעקוב אחר פרויקטים ומשימות, לעמוד בזמנים, לעקוב אחר ההתקדמות ולנהל את הצוות שלך בעזרת כלי ייעודי.

גרסת הענן של Bitrix24 עולה 100 $ חינם למספר בלתי מוגבל של משתמשים וכוללת גרסאות מקומיות ואירוח עצמי

אלה כוללים ניהול משימות, ניהול פרויקטים, מעקב אחר עבודת עובדים, מתכנן משימות עובדים, תרשים גאנט, התראות, ניהול מסמכים, ניהול לקוחות, כלים לשיתוף פעולה חברתי, שרתי דואר אלקטרוני ותוכנות דוחות עבודה יומיומיות. כולם בחינם. בקש מהספקים פירוט והשוואה של תכונות והציע מודל תמחור בתשלום עבור כלים לניהול משימות כדי שתוכל לקחת בחשבון עלויות מראש.