חברת Resideo Technologies (מוריס פליינס, ניו יורק) הודיעה על החדשות המרגשות לפיהן נבחרה לאחת מעשרת החברות המובילות בבורסת ניו יורק (NYSE) בזכות הסיבוב המתוכנן שלה. האפליקציה הסלולרית החדשה המסייעת למשקיעים בבורסה לגלות רעיונות למניות רווחיות בוול סטריט, הושקה.

החברה החדשה תיקרא Kontoor Brands

Inc. ותכלול תיק של יותר מ -30 מותגים למגוון רחב של מוצרי צריכה ושירותים, כולל מותגים כמו חולצות טריקו, הלבשה, אביזרים, אביזרים לבית. ואביזרים לבית, כמו גם מזון ומשקאות. עם נוכחות חזקה בארה"ב, קנדה, אירופה ואסיה האוקיאנוס השקט, תהיה לקונסידיו ברנדס נוכחות גיאוגרפית מגוונת ומתכננת להרחיב עוד יותר את הנוכחות הגיאוגרפית שלה כדי לבנות על נוכחותה הוקמה בסין.

חקר שוק ציון מעריך את שוק הג'ינס בשווי 66 מיליארד דולר בשנת 2018 וכי השוק יצמח ב -3.6% בשנה ל -85 מיליארד דולר בשנת 2025

אפשרויות הצמיחה הטובות ביותר הן באסיה ובמזרח התיכון, עם סין, הודו, יפן, דרום קוריאה והמזרח התיכון ואפריקה (MEA) הן השווקים המבטיחים ביותר. לכן אנו לוקחים בחשבון כי החברה מוערכת בשווי 140 מיליון דולר ותצטרך לשרוף מזומנים כדי לצמצם את ההון העצמי.

בנוסף

התחרות בתחום זה צפויה להתעצם עוד יותר בשנים הקרובות ותשפיע על מכירות החברה ורווחיותה. רזי היא חברה איכותית ורווחית, אך החשש שלנו הוא שהתחום בו היא פועלת ככל הנראה יסיים את המחזור הכלכלי החיובי שלה. אנו מאמינים כי החברה תתקשה לצמוח ושהיא אפילו תחווה ירידה במכירות. אם Diggers's Dave's and Burger Tavern ייסגרו בשנה-שנתיים הקרובות, המניה תאבד את רוב ערכה.

דאגות אחרות כוללות עלויות תשומות משתנות שעלולות להיות מושפעות מהתעריפים, וחשיפה של החברה לשוק העבודה בארה"ב.
בכדי לשמוע עוד פרטים נוספים על קורסי השקעות בשוק ההון של ינון אריאלי ביקורת וחוות דעת עליך להעיף מבט ב- https://www.israelhayom.co.il/

ד"ר אריאלי סייע לאורך השנים לאלפי משקיעים והתמקד באסטרטגיות השקעה המביאות בחשבון את הערך לטווח הארוך של מניות

אגרות חוב וסוגי נכסים אחרים. לדבריו, תשואות גבוהות בשוק המניות דורשות ניתוח מעמיק הכולל הבנה מעמיקה של היסודות, שרוב המשקיעים אינם רוצים.

כאשר משקיע קונה מניה

יש סיכוי לנצח את השוק ולהשיג תשואות גבוהות במיוחד. ואכן זוהי אסטרטגיה המופעלת על ידי כמה מהמשקיעים המפורסמים בעולם, כולל וורן באפט. אם חברות מרוויחות יותר, הן שוות יותר בטווח הארוך, וזה הערך שמושקע בו. עם זאת, רמת התחרות הגבוהה במגזר אחד מאלצת חברות למכור במחירים תחרותיים, מה שבסופו של דבר מביא רק רווח נקי קטן. .

אחת הסיבות היא עליית הריבית, שדחפה את שיעורי המשכנתא ל -5%, הרמה הגבוהה ביותר מזה למעלה מעשור.

נערכות רפורמות

כדי לטפל בבעיות אלה ולהגביר את הגישה להון ולמימון. רפורמת הסיעוד, כולל כיסוי ציבורי של סיעוד, עדיין ממתינה, אך היא נמשכת בארה"ב ובעולם לטפל בבעיה ולחפש הון וגישה למימון. הנהלת VF Kontoor מאמינה כי פלטפורמת הג'ינס יכולה להיות יצירה המוערכת כחברה עצמאית. אחת העדיפויות היא למצב טוב יותר את החברה כמותג אורח חיים מבוסס פעילות.

קונטור מצפה להשיג עליות משמעותיות בגודל וביעילות העלויות באמצעות ייעול עסקיה והגמישות לבצע רכישות אסטרטגיות בכל עת. צעדים אלה יובילו להגדלת הרווחיות, וזה בדיוק הדבר הנכון לעשות כדי להעלות את ערך המניה.

אפליקציית תיק המניות של ינון מעניקה למשתמשים תובנות לגבי מיטב רעיונות ההשקעה החדשים המסייעים לכולם לבנות תיק מצליח

האפליקציה החדשה נועדה לחסל את עבודת הרגליים הקשה ופשוט להציע למשתמשים הזדמנויות טובות במניות מבטיחות. תיק פסיבי המחקה וממשיך אחר אסטרטגיה כמותית המבוססת על מגוון סוגי נכסים כגון מניות, אג"ח, סחורות ועתיד סחורות.

על הנייר

ההנחה הזו הביאה מספר משקיעים כמוני לכנות את החברה "פנינה נסתרת" עם יתרונות עצומים. מותגי קונטור אטרקטיביים יחסית כמלאי בגדים, אך הערכת השווי המבוססת על הנחות החברה לשנים הקרובות מובילה גם למחיר הוגן של 22 עד 23 דולר. בעוד שבדרך כלל כל סיכון מתקבל על הדעת יירשם לחברה עם שיקול דעת צרכני, הטבלה הבאה מציגה את שווי השוק של המניה בעת ההנפקה ואת הערך הנוכחי בהנפקה.

ב- 31 באוקטובר

כאשר המניה החלה להיסחר ב 29 $, המלצת הקנייה שלי הייתה 35 אחוז, ואני עדיין במחיר הזה היום. שיא הצמיחה הנמוך מהצפוי צפוי להסתיים עם סגירת המסחר ב- 22 במאי, ו- VF צופה שההנפקה של Resideo Technologies Inc. (NASDAQ: RDO) תחל לפעול ביום 23 במאי או בערך. 2019. המשתמש מקבל אזהרה כאשר מגיע רעיון רכישה אטרקטיבי חדש או כאשר רעיון ישן יורד מתחת למחירו ההוגן ויש למכור אותו. כשאני קונה את חברת Residea Technologies, Inc, אני מבצע הזמנת שוק תוך יומיים, אך המחיר יכול להשתנות במהלך יום מסחר. אני מצפה שיש השפעה חיובית על מחיר המניה בשלושה-חמישה הימים הבאים והשפעה שלילית בעוד שבועיים-שלושה.