בפיליפינים המרוחקים ישנן משרות מקוונות התואמות את ניסיונך וכישרונך. להרוויח כסף באינטרנט זה קל, כל מה שאתה צריך זה חיבור לאינטרנט יציב ומחשב נייד או שולחן עבודה.

לדוגמא

הוכיח לחברים ולמשפחה שיש מקומות עבודה טובים ברשת לפיליפינים שרוצים לעבוד מהבית. למעשה, התארנו כמה מהעבודות המקוונות הטובות ביותר כדי שתוכלו לבחור אחת מהן. אם אתה פיליפיני ונהנה מהיתרונות של עבודה מרחוק, יש הרבה משרות מקוונות במדינתך.

במאמר זה ברצוני לתת לך רשימה שתעזור לך במסע העבודה המקוון שלך

ישנם אלפי אתרים המציעים לך עבודה מהבית, והמשכורות גבוהות ומומלצות. כעת, כשיש לך מושג טוב יותר על העבודה השונה מהבית ועל עבודות מקוונות שונות הקיימות כיום, כדאי לך לשקול להגיש מועמדות לעבודות בבית.
עבור פרטים מורחבים אודות עובדים פיליפינים באינטרנט ניתן לבקר ב- fillva.com

כשהעולם עובר למצב נורמלי חדש, עלינו להיות פתוחים לדרכים חדשות לעשות דברים כמו איך שאנחנו מתלבשים, מטיילים, מתקשרים עם אחרים ועושים את העבודה שלנו.

בהתאם לאופי החברה

ניתן להתכוון לכך בדרכים שונות, בין אם מדובר במשרד, טלקומוניקציה או עבודה מקוונת. סוגי העבודה הנפוצים ביותר כוללים שירותי הדרכה באנגלית, VA, שירותי סיוע וירטואלי ועבודות אחרות הקשורות ל- IT. לחברות דרישות ספציפיות כמו חיבור אינטרנט מהיר ואמין, שולחן עבודה או מחשב נייד עם חומרה מעודכנת, תוכנת Call Center ופינת עבודה ביתית שקטה וללא הפרעות.

אין להתבלבל עם עבודה במשרד מרוחק או מהבית, מכיוון שאם אתה מועסק בחברה, אינך צריך להופיע במשרד הפיזי של החברה. יש חברות שדורשות מעובדיהן להופיע במשרד רק כמה שעות ביום או אפילו כמה ימים בשבוע, כנדרש.

סוכנויות מסמנות את משכורת העובדים הפיליפינים שלהם

אך הם גם צריכים לשלם תקורות כגון דמי חשבונות, פרסום, ביטוח, שכירות, חשבונות טלפון, נסיעות וכלי שירות. הוסיפו לכך את שיעורי מחפשי העבודה במדינות מתפתחות ותראו אפשרות לשלם בין 350 ל -500 דולר בחודש.

כדי להעסיק עוזר וירטואלי, שלחו לו תיאור תפקיד והמתינו עד שהוא ימצא אתכם. תמורת תשלום חד פעמי של 495 $, מאתר העובדים הווירטואליים ימצא לפחות שלושה מועמדים העומדים בדרישות תיאור התפקיד שלך. בניגוד לשני ספקי משאבי אנוש האחרים, אתה יכול לבחור כמה אתה משלם לעוזר הווירטואלי שלך, בהתאם לכישוריהם, ניסיון העבודה והתפקיד שלהם.

לאור הידע הבסיסי בחשבונאות

תוכל למשל לשכור רואה חשבון או רואה חשבון פיננסי ממדינתך. עם כישורי כניסה, כישורי תקשורת טובים והגינות ושימוש ב- Microsoft Word ו- Excel, אנשים בחברות קטנות ועסקים יכולים להעסיק עוזרים וירטואליים שאין להם זמן לבצע עבודות משרד וארכיון. המשימה יכולה להיות פשוטה כמו הקמת בלוג, בלוגר או אתר אינטרנט מתארח אחר שמארז חדשות, תכונות וסיפורים בנושא הנבחר עבור המעסיק שלך.

חברות מיקור חוץ למיקור חוץ (BPO) בפיליפינים מציעות שירותי משאבי אנוש מרוחקים

בין המשרות המקוונות המבוקשות ניתן למנות מפתחי אתרים, מעצבי אתרים ומנהלי פרויקטים. SourceFit, חברת BPO בארה"ב עם תחנות עבודה משרדיות, מעסיקה עובדי בית לתפקידים ותמיכה ומשרתת לקוחות באוסטרליה ובניו זילנד.

על פי הדיווחים

הפיליפינים לוקחים על עצמם עבודות כמו קודנים, תמלול, מורים מקוונים, יזמי אינטרנט, מוכרים מקוונים, עוזרי שירות לקוחות, עוזרים וירטואליים, מפתחי אתרים, מתכנתים, כותבים ועורכים מקוונים, סוחרי בורסה מקוונים ומשחקים מקוונים ( דול, 2014). רובם מוצאים עבודה באמצעות Upwork, פלטפורמה עצמאית עולמית ו- Bootcamp של עוזר וירטואלי (2017). גם לפיליפינים היצירתיים יש מקום בעבודה טלפונית לעבודה ובתוכניות עבודה (משרד העבודה והתעסוקה, דול 2014).

מה שמייחד את העובדים הפיליפינים

הוא שהם יכולים לעשות פעילויות מגוונות, החל מהזנת נתונים ועד כתיבת תוכן. העבודה המקוונת הפופולרית ביותר במהלך המגפה היא כתיבת תוכן, הזנת נתונים, עוזרים וירטואליים ומשימות אחרות שניתן לבצע באופן מקוון. עובדים רבים מהססים לנסות עבודות מקוונות, אך אני משוכנע שתוכל להרוויח כסף ממשרות שונות ברשת.

אולי שמעת על סוכני מוקד טלפוני

שרובם מועסקים כסוכני שירות לקוחות. תפקידם כולל מענה לשאלות, טיפול בתלונות ותמיכה בלקוחות החברה. בעוד שמשרות מסוימות מבוססות על עבודה במשרד, עובדים צוות לקוחות רבים יותר מהבית מאשר עובדים מרוחקים או פרילנסרים.

זה מועיל למעסיקים בארה"ב לדעת כי הבוסים בפיליפינים מצפים מעובדיהם לבקש מהם עצות

ולקיים אינטראקציה עם עובדיהם הפיליפינים כאילו היו עמיתיהם האמריקאים. עובדים בפיליפינים עשויים להיות מסרבים לחלוק על הממונים ולהימנע מלומר מילה. חיוני שמעסיקים בארה"ב יקשיבו לסימני ההיסוס בקרב עובדים פיליפינים וישמרו על יחסי עבודה פתוחים ארוכי טווח.

כדי להמשיך את העסק, חברות רבות שולחות חומרה וכלים לעובדיהם כדי שיוכלו לעבוד מהבית. עם זאת, לא לכל הפיליפינים יש גישה לחיבור לאינטרנט ולכן אינם זקוקים להתקנת כלים בבית.

הם ממליצים על אתרים לבעלי עסקים שרוצים להגביל את החיפוש שלהם לקהל קטן יותר. בגלל המגפה הנוכחית, יותר אנשים נכנסים לרשת מדי יום. עובדים, פרילנסרים, מסעדות וחברות שונות ממשיכים לעבוד ולפעול באופן מקוון.

מול מצוקה כלכלית

התשובה הנפוצה ביותר היא להציב מודעות מסווגות בעמוד העיתון, לדבר על אפשרויות עבודה בטלפון, להוריד את החליפה ולכתוב את קורות החיים שלך ולהתחיל במסע הארוך למציאת הדבר הגדול הבא. אמנם זו עשויה להיות אלטרנטיבה משתלמת, אך רוב האנשים מפספסים הזדמנות נהדרת: משרה חלקית שיכולה להיות משתלמת מאוד. עליך לשלוח הסבר קצר על חובות העבודה לעובד הפיליפיני.