ככל שיותר ויותר רכבים חשמליים נמצאים בכבישים המהירים שלנו עד שנת 2030, תחנות טעינה לרכבים חשמליים צצות בכל רחבי הארץ. יצרני רכבים חשמליים משקיעים רבות בתשתית תחנות טעינה כדי לתמוך בגידול בנתח השוק שלהם ברכבים חשמליים.

בנוסף לתחנות הרמה 2 שהוזכרו לעיל

יש כיום 3653,813 עמדות טעינה מהירות DC לטסלס, מתוכן 365 3.13, על פי ה- DOE. אמנם השימוש במגדש על מוגבל לרכבי טסלה, אך לטסלה מוטורס יש עדיין תחנת טעינה מהירה משלה בלונגמונט, קולורדו. המטען של העיר אינו היחיד בעיר; מספר חברות לונגמונט הקימו תחנות טעינה מהירות משלהן בעיירה, והפכו אותה לאחד ממיקומי הרכב החשמלי הפופולרי ביותר בקולורדו וברחבי הארץ.

בקליפורניה יש המספר השני בגודלו של תחנות טעינה לרכב חשמלי ציבורי במדינה

על פי האתר evadoption.com, העוקב אחר בעיות רכב חשמלי. על פי דיווח של אתרי האינטרנט EVad adoption.org ו- EVAdoption, Inc. ומחלקת השירותים הציבוריים בקליפורניה, יש יותר מ -1,000 נקודות טעינה ציבוריות למכוניות חשמליות ומשאיות בקליפורניה, ובסך הכל 2,500 נקודות טעינה ציבוריות עבור תקעים – ברכבים היברידיים וחשמליים.
למידע נוסף אודות מה הן עמדות טעינה לרכבים חשמלים ועמדת טעינה לרכב חשמלי מומלץ להעיף מבט ב- evcar.co.il

על פי אתר EVAdoption.com, תחנות הטעינה הן באחריות המחלקה לשירותים ציבוריים בקליפורניה ומחלקת המים והחשמל במחוז לוס אנג'לס.

קצב הסוללה לרכבים חשמליים מחולק במספר נקודות הטעינה

שהוא הנמוך ביותר. הטעינה ברמה 2 מהירה בהרבה ודורשת התקנת עמדת טעינה, המכונה גם מערכת אספקת רכב חשמלי (EVSE). לחץ על הגרפיקה למטה כדי להגדיל אותה וללמוד עוד על תחנות הטעינה באזור שלך ויכולת הטעינה שלהן.

תחנות טעינה מכונות גם מתקני אספקת רכב חשמלי (EVSE) ומסופקות על ידי ספקי חשמל בחניות העירוניות. השם הנפוץ האחר שאתה שומע הוא תחנת טעינה לרכב חשמלי בפארק ציבורי או בחניון.

מטענים ברמה 3

הידועים גם בשם CFC או תחנות טעינה מהירה, נועדו לטעון רכב חשמלי במהירות מקסימאלית. תחנות ברמה 3 יכולות להיקרא גם "תחנות טעינה מהירה", המאופיינות בדרך כלל בשקעים תעשייתיים המאפשרים טעינה מהירה של רכבים חשמליים. בנוסף, חלק מתחנות הטעינה הללו מיועדות לטעינה מהירה משמעותית. ניתן לטעון מצבר של מכונית חשמלית במהירות של עד 100 מייל לשעה, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור בעלי בתים הזקוקים לטעינה מהירה יותר או עסקים שרוצים להציע תחנת טעינה ללקוחותיהם.

פתרונות טעינה מהירה של DC הם מפתחי תחנות טעינה לרכבים חשמליים

ו- EV Connect זמין ללקוחות שעדיין אינם בטוחים איזו תחנת טעינה לרכב חשמלי מתאימה לעסק שלהם ועונים על שאלותיך. כאן תוכלו למצוא סקירה מהירה של הסוגים השונים של תחנות טעינה לרכבים חשמליים וכיצד נוכל להשתמש בהן עבורכם ועבור חברתכם.

עם זאת

לא כל תחנות הטעינה של רכבים חשמליים, המכונות גם מתקני אספקת רכב חשמלי (EVSE), באותה גודל. בקשר לבית משפחה, תחנת טעינה לרכב חשמלי מיועדת רק לחניה וטעינה של מכוניות חשמליות. עמדות טעינה לרכבים חשמליים מצוידות בשלטים המצביעים על כך שהמקום זמין רק לטעינת רכבים חשמליים. במקרים מסוימים ניתן לטעון רכבים חשמליים בתחנה אם הם נמצאים בתוך חניון או חניון רב קומות.

אמנם השימוש בתחנת טעינה הוא בחינם, אך אישור נהיגה חשמלי מחויב במחיר המחובר למגרש או לסיפון. רכבים חשמליים בשילוב עם פאנלים סולאריים על הגג עשויים להיות מסוגלים לקזז את עלויות עמדות הטעינה.

הביקוש הגובר לרכבים חשמליים בארה"ב ובאזורים אחרים בעולם יגביר את השוק לתחנות טעינה לרכבים חשמליים. תחנות הטעינה יניעו את הגידול במכירות מכוניות חשמליות בשווקים שלהן ויגבירו את הביקוש שלהן.

עם יותר תחנות טעינה ציבוריות

GM ויצרניות רכב אחרות יכולות להתחרות טוב יותר עם טסלה, שהיא כיום מובילה עולמית במכירת רכבים חשמליים ויש לה רשת פרטית משלה של תחנות טעינה מהירה. כדי להגדיל את שוק תחנות הטעינה של רכבים חשמליים, אנו זקוקים להמשך תמיכה ממשלתית בכדי להעמיד אותם לרשות המספר ההולך וגדל של מכוניות חשמליות בארה"ב ולהפחית את עלויות הטעינה על ידי צמצום נוסף של זמן הטעינה. הממשלה יכולה לתמוך בפיתוח מתקני טעינה לרכב חשמלי ציבורי ופרטי חדשים על ידי התקנת מכוניות חשמליות ומטענים ועבודה עם יצרני יצרנים כאלה כדי להאיץ את צמיחתן של רשתות הטעינה החשמליות במדינה. לדוגמא, באפריל 2018 אישרו הרגולטורים באוהיו תוכנית תעריפים המאפשרת לשירותים להציע הנחות עבור אספקת יותר מ -1,000 מטענים חדשים לרכב חשמלי ולרכב, וכן מענק חדש של 1.5 מיליון דולר לחברות שירות להתקנת סך של 2,500 חדשים, מהירים מטעני תחנות חשמל ציבוריים.