זו שנה חדשה והגיע הזמן שנחשוב מחדש על חמשת הצעדים שלנו להשקעה למתחילים כדי ללמוד עוד על שוק המניות. מאמר זה נכתב למתחילים בשוק המניות ויעזור לכם ללמוד כיצד להשקיע את כספכם ב -11 צעדים פשוטים בלבד. התחל להשקיע בשוק המניות על ידי בצד כסף שאתה זקוק להוצאות רגילות או כקרן חירום, ואז למד הכל אודותיו.

בכל הנוגע ללמוד כיצד להשקיע בשוק המניות

צעדים אלה אמורים לעזור לך להתחיל את מסע ההשקעה שלך. השלב הראשון הוא שלא תוכלו להתחיל להשקיע במניות אם אין לכם גישה לשירות או לחברה המספקים לכם גישה אליו. קח את הצעד הזה ויש לך בסיס בסיסי שיעזור לך להתחיל להשקיע במניות. כעת, כשיש לנו את היסודות, נלמד על סוגים שונים של מניות המושקעות וכיצד הן עובדות.

תמיד תוכל להשקיע במניות דרך שוק הבורסה וכיצד זה עובד כאן, אך עליך לברר מידע נוסף כאן.

לקבלת מבוא טוב להשקעה במניות

תוכלו לקרוא מאמר זה מ- The Wall Street Journal על יסודות המסחר במניות. למידע נוסף על אופן המסחר במניות למטרות השקעה, קרא את המדריך שלנו להשקעה עבור טירונים. בדוק גם את רשימת הטיפים והטריקים הטובים ביותר להשקעה להחזקת מניות בשוק המניות. – עכשיו, כשיודעים את היסודות, עליכם לפתוח חשבון מתווך כדי להתחיל לסחור בפועל. נתחיל במידע בסיסי על קניית מניות ואז נפרט כמה צעדים מעשיים שיעזרו לך להתחבר ולהשקיע בתיווך שלך. כדי להשקיע במניה או בקרן אחת, אנו זקוקים לחשבון בחברת הברוקרים שלנו. לאחר שהגדרת מה אתה רוצה מהשקעה במניות ואיך אתה עושה את זה, פתח חשבון מתווך עם המתווך שלך.

בהנחה שלמדת את יסודות התכנון הפיננסי והחלטת להשקיע ישירות בשוק המניות הפיליפיני

הצעד הראשון שתצטרך לנקוט יהיה לפתוח חשבון למסחר במניות. מכיוון שכבר יש לך מעמד משמעותי בקרנות נאמנות ותעודות סל, אתה יכול להתחיל להשקיע במניות בנפרד תוך כדי בניית התיק שלך. כדי לקנות מניות, ראשית אנו זקוקים לחשבון תיווך שניתן להקים תוך כ- 15 דקות. כש- סוף סוף אתה מרגיש מספיק נוח להשקיע במניות, עליך לעשות זאת בהדרגה. אם אתה עובר בהדרגה לבנות את עמדתך ולקחת זמן לעשות זאת, אתה נותן לעצמך את הזמן הדרוש לך כדי להפוך בסופו של דבר למומחה בהשקעת מניות.

אם אתה חדש בהשקעה ולא בטוח כיצד לקנות מניות

אתה יכול להתחיל לקנות מניות בודדות אחת אחת. אתה יכול להשקיע בתעודות סל העוקבות אחר מדדי המניות העיקריים, ולאחר מכן להפוך למשקיע בהון פרטי לאחר מספר שנים. לחלופין, אם אינך בטוח ולא רוצה להשקיע יותר מדי זמן בחקר מניות בודדות, קנה מוצר העוקב אחר עלייתו ונפילתו של שוק המניות, כגון קרן הנסחרת בבורסה. התחל בבניית הקרן שלך עם תעודת סל קבוצתית או יועץ רובו יחיד.

אפליקציות שמאפשרות לך להשקיע במניות

כמו רובינודה וטריידסטיישן, יכולות לתת לך חיבור לשוק המניות. השימוש בציבור, המאפשר לך לקנות מניות במניה מבלי לשלם עמלה, הוא דרך זולה להשקיע ולעזור לך ללמוד יותר על השקעה במניות בודדות.

עבור רוב המשקיעים החדשים

חשבון תיווך מקוון הוא הדרך הקלה ביותר להגיע לשוק המניות. לאחר שלמדתם את יסודות ההשקעה, תוכלו לפתוח חשבון בניהול עצמי אצל מתווך מקוון ולהשקיע בתנאים שלכם. זוהי הזדמנות נהדרת ללמוד את היסודות של השקעה במניות – השקעה בשוק, כולל אופן הפעולה של השווקים הפיננסיים ואופן הערכת המניות.

אם תחליט לעשות זאת לבד או לתת למישהו לעשות עבודת רגליים עבורך

השלב הבא בהשקעה למתחילים הוא פתיחת חשבון השקעה. פתיחת חשבון מתווך וקניית מניות היא צעד ראשון טוב, אך למתחילים מומלץ להשקיע לפחות שלוש עד ארבע שנים לפני שהם משקיעים. בעת בחירת השקעות, מומחים ממליצים בדרך כלל לנסות לאזן את תיק ההשקעות שלך על ידי השקעה במניות התואמות את סובלנות הסיכון שלך.

הייתי אפילו מציע להתרכז בהשקעה בחמש מניות תחילה ולהעלות בהדרגה ל -10 מניות מניסיוני. כדי לחזור לתיק המניות שלך, תצטרך אפילו לגוון את אחזקותיך בעת השקעה במניות.

מי שרוצה להשקיע במניות בודדות צריך להכיר את האפשרויות הבסיסיות של הערכת השווי שלהם. היעזר במאמר זה בכדי להתחיל את המסע שלך להשקעה במניות.
למידע בנושא של הצעדים הראשונים להשקעה במניות ניתן לבדוק כאן: bigshotnews.net